שאלות נפוצות

אודותינו

אתר החצי השני הוקם בשבילכם - סטודנטים ואקדמאים! המטרה של האתר מראשית דרכו הייתה אחת ויחידה - להפגיש בין פנויים ופנויות מתוך קהילת הסטודנטים והאקדמאים בישראל.

האתר הוקם בשנת 1991 על ידי ארגון החצי השני ומאז הוא האתר היחיד בארץ ששומר בשבילכם על קהילה הומוגנית של אקדמאים וסטודנטים פנויים ופנויות מרחבי הארץ המעוניינים ביצירת קשר רומנטי רציני.

שלומי כהן, מייסד אתר החצי השני, ראה בהקמת האתר שליחות אמיתית להעניק לכם, סטודנטים ואקדמאים הזדמנות מקוונת למצוא אהבה מתוך קהילת האקדמאים והסטודנטים בארץ.

מחויבות לאיכות ואכפתיות - אנו באתר החצי השני מקפידים לשמור בשבילכם כל הזמן על מאגר איכותי, אמין ועדכני של סטודנטים ואקדמאים המחפשים אהבה אמתית ונרשמים לאתר מתוך רצון כנה להכיר ולמצוא אהבה.

רק אצלנו - אימות נתונים לכל מועמד!

אנו דואגים ומוודאים עבורכם שחברים חדשים המצטרפים לאתר החצי השני יהיו בעלי תואר או לומדים לתואר או בעלי רקע אקדמי או בעלי השכלה גבוהה ובכך שומרים על איכות המאגר.

אנו שומרים את הזכות להוציא מהמערכת אנשים (ללא החזר או פיצוי):

א. ללא כוונות רציניות בקשר.

ב. מסרו פרטים כוזבים.

ג. לא ציינו טלפון או טלפון נייד למערכת לצורך בדיקה.

ד. אנשים אשר משתמשים בשפה בוטה או פוגעת בתכתובות עם חברים אחרים.

מחויבות לעדכניות - "החצי השני" מאגד עבורכם בתוכו מספר אתרי הכרויות השייכים למוסדות אקדמאים כך שהמצטרפים אליו מדי חודש הם אלפי סטודנטים ואקדמאים, כדי שכל אחד מכם ימצא את הדרך שלו למצוא אהבה.

מחויבות ליעילות השירות - אתר החצי השני מציע לכם אפשרויות חיפוש חדשניות, שנועדו לאפשר לחברים לאתר במהירות ונוחות בני זוג פוטנציאלים. מיקוד החיפוש: אפשרות למיקוד החיפוש לפי התאמה דו כיוונית.

גילוי כרטיס חדש: ייחוד נוסף שמציע אתר החצי השני לחבריו הוא אפשרות לצפות בכרטיסים בהם לא צפו בעבר.

מחויבות לשירות מקצועי ויחס אישי -  מחלקת השירות של אתר החצי השני עומדת לשירותכם א-ה 10:00-21:00 ושישי 10:00-15:00בטלפון: 1-700-700-450 ומעניקה מענה אישי, מהיר ומקצועי.

כחלק מאיכות השירות, אנו יוצרים קשר באופן אישי עם כל מצטרף כדי לשמור על מאגר איכותי ולעזור לכל מצטרף להפיק את המקסימום משירותי האתר.

האתיקה של החצי השני -  אנו מתחייבים לכם על יושרה ומסירות ושמירה על פרטיות השימוש באתר. אנו לעולם לא נמכור או נעביר את שם, כתובת, או פרטים אחרים על החברים לגורם אחר ללא אישור החבר.  למידע נוסף, אתם מוזמנים לעיין בתקנון האתר, שנועד בכדי לרכוש את אמונכם בנו.

במידה ויש לכם שאלות, אל תהססו ליצור עימנו קשר

תמיד כאן בשבילכם! - מקווים שתמצאו את החצי השני שלכם

החצי השני בעל ותק וניסיון רב בתחום ההכרויות - סקר שפורסם בעיתון "תזה" השייך לאגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א מצביע על העובדה שמעל 35% מהסטודנטים בקמפוס עסוקים בחיפוש מתמיד אחר בן/ת זוג. בעקבות כתבה זו, הקימו מספר סטודנטים, בשיתוף אגודות הסטודנטים מיזם משותף לקהילת הסטודנטים והאקדמאים הטרודים בלימודים ועבודה. המיזם פועל החל משנת 1991 בקמפוסים וחברות עתירות ידע ונחשב למוביל בקהילת הסטודנטים והאקדמאים. השירות ניתן תחילה באמצעות הדואר הרגיל יחד עם ארגון פעילויות ואירועים. כבר בחמשת השנים הראשונות של המיזם נישאו מעל 8400 זוגות מאושרים, ומאז ועד היום אנו מתגאים בכמה עשורי מצוינות.

מאות סטודנטים ואקדמאים מצטרפים אלינו מדי חודש - אנו מקפידים לשמור על מאגר איכותי, אמין ועדכני של סטודנטים ואקדמאים המגיעים אלנו דרך אגודות הסטודנטים, אוניברסיטאות, קמפוסים וחברות עתירות ידע. "החצי השני" הפך במשך השנים למותג שבו החברים הם איכותיים ורציניים בכוונותיהם כך שמעל 85% מגיעים דרך חברים וחברות (מפה לאוזן). כיום נמצאים באתר מעל עשרות אלפי חברים פעילים הנכנסים אליו מדי יום.

מעגל חברים איכותי המחפש קשר רציני בלבד - אנו מאמינים שאהבה היא צורך קיומי והדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לנו, בכדי שהדבר יתקיים, הגולשים באתר חייבים להיות רציניים בכוונותיהם ושהגיעו לשלב בחייהם בו הם מוכנים לפתח מערכת יחסים לקשר רציני בלבד. לפיכך "החצי השני" חרט על דגלו שמטרת הקשר היא רק לחברים המעוניינים בקשר רציני בלבד. כשליש מהמצטרפים לאתר רוכשים מנוי מה שמלמד על רצינות כוונותיהם והתרשמותם מהשירות.

מאגר אמין ועדכני המאומת באופן אישי ע"י שירות הלקוחות – לנו בארגון "החצי השני" חשובה האמינות והרצינות של המאגר כלפי החברים הרשומים ושתהיו שבעי רצון מרמת האנשים. כחלק מהשירות, אנו חוזרים טלפונית למצטרפים. כל חבר המעוניין להפסיק את השרות או שלא נכנס לאתר הרבה זמן יכול ליצור קשר עם שירות הלקוחות והחשבון יוקפא מיידית.

שירות לקוחות אישי ואנושי ברוב שעות היממה - לנו ב"החצי השני" חשוב שתהיו שבעי רצון מהשירות לפיכך אנו מפעילים שירות לקוחות אישי ואדיב הזמין בכל שעות היממה (שבעה ימים בשבוע) אנו נקבל בברכה כל הערה, הארה, תגובה או עצה שלך. מחלקת שירות הלקוחות שלנו עומדת לשירתכם בכל שעות היממה בטלפון: 1-700-700-450. אנו ב"חצי השני" לא מבטיחים לכם ניסים אלה מציאות מאושרת יותר לשירותכם לאורך כל הדרך "החצי השני"

הרשמה
לאחר מילוי טופס ההרשמה במלואו ואישור הפרטים ע"י צוות שירות הלקוחות, ניתנת לך האפשרות ליהנות ממנוי במשך 48 שעות. ולאחר מכן, תוכל ליהנות משרותי האתר כחבר ללא תשלום.
בדף הבית, יש ללחוץ על הלינק הכתום 'הצטרפו חינם' ולמלא טופס קצר עם פרטים בסיסיים על עצמך ומי שאתה מחפש. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי, שירות הלקוחות עומד לרשותך על כל בעיה, הערה והארה.

אתר "החצי השני" הוקם במטרה לאפשר לפנויים, אקדמאים וסטודנטים, למצוא בנוחות בקלות וביעילות בן/בת זוג לקשר רציני בלבד.

אחד האמצעים ליישום המטרה היא התחייבות של כל נרשם בעת תהליך ההרשמה לאתר להצהיר באופן משפטי שהפרטים שהוא מוסר הינם נכונים והוא מחויב לתקנון האתר.  צוות האתר מייחס משמעות רבה לאמינות הפרופילים ולהתנהגות נאותה באתר.

אנו שומרים את הזכות להוציא מהמערכת אנשים:

א. ללא כוונות רציניות בקשר.

ב. שמסרו פרטים כוזבים.

ג. שלא ציינו טלפון או טלפון נייד למערכת לצורך בדיקה.

ד. המשתמשים בשפה בוטה או פוגעת בתכתובות עם חברים אחרים.

מניסיונינו, תמונה הינה מרכיב חשוב ביצירת הפרופיל כלפי הגולשים באתר, ולפיכך, נדרש להעלות תמונה ברורה, חדה ועדכנית. במידה והתמונה גלויה, המערכת מסננת חברים שאינם בטווח הגילאים שציינת (בסטייה של +_3 שנים). ובמידה והתמונה פרטית, היא תחשף רק באישורך.
צוות שירות הלקוחות מקפיד לאמת טלפונית את הפרטים של כל המצטרפים החדשים, כדי לאפשר לגולשים סביבה טובה, איכותית ורצינית.
אתר 'החצי השני' הנו אתר ייחודי ומיועד לבעלי השכלה גבוהה וסטודנטים – המעוניינים בקשר רציני בלבד.
בכל תוכנת דואר כולל ג'ימייל יש אפשרות להגדיר את המייל של החצי השני כשולח בטוח, זה יאפשר למיילים להיכנס ישירות לתיבת דואר נכנס
אופן ההתקשרות באתר

תחילה, חשוב שהפרופיל יהיה מושקע (ניתן להיעזר באופציה של 'השראה לשדרוג הכרטיס' הנמצא ב'פרופיל שלי'), כדי שתוכל לקבל פניות ממנויות באתר ולהתכתב איתן חופשי (מספיק שאחד מהצדדים מנוי - התקשורת מלאה)

  • כחבר באתר, הינך יכול לקבל פניות ממנויות ולהתכתב איתן באופן חופשי (מספיק שאחד מהצדדים מנוי והתקשורת פתוחה לחלוטין).
  • ניתנת האפשרות לשלוח 'חיוך' (J) המסמל התעניינות בצד השני. ובמידה והצד השני מנוי, ניתן לעבור להתכתבות חופשית.
  • בכל שלב, ניתן לראות באופן מלא את מצב הרשימות שלי, המרוכזות בדף הראשי.
  • כחבר באתר ניתנת האפשרות לרכוש נקודת קרדיט, המאפשרת שליחת הודעה אישית למי שתבחר.

מה הן האפשרויות העומדות לרשותי כמנוי באתר?

  • לפנות בהודעה אישית לכל מי שמעניינת אותי ולהתכתב עימה באופן חופשי.
  • לפתוח אפשרות גם לחברה שאינה מנויה באתר, להתכתב עימך חופשי.
  • להקפיא את המנוי דרך שירות לקוחות, ללא כל עלות נוספת ולתקופה בלתי מוגבלת.
עליך להיכנס ללשונית 'הפרופיל שלי' ולאחר מכן ללשונית 'מצב הפרופיל', בו תוכל לבחור באיזה אופן תרצה להיראות באתר.
על מנת לחסום חבר יש להיכנס לפרופיל המלא שלו וללחוץ על 'הסתר אותי ממנו', המופיע מתחת לתמונה בצד ימין. מאותו הרגע חבר זה לא יוכל לצפות בפרופיל שלך והוא יופיע ברשימת החסומים. במידה ותרצה להסיר את החסימה, יש להיכנס ל'רשימת החסומים' וללחוץ על ה X בצד ימין של הכרטיס.
על מנת להפוך את הכרטיס לאטרקטיבי, עליך לייחד אותו. מניסיונינו, פרופילים בעלי תמונות חדות, עם 'עיניים מדברות' ומלל אותנטי שמדגיש את הדברים הקטנים של החיים, זוכה לצפיות ותגובות רבות יותר. באפשרותך להיעזר בכפתור 'השראה לשדרוג הכרטיס' הנמצא תחת הלשונית 'הפרופיל שלי, כדי לקבל טיפים נוספים או לחלופין ליצירת קשר עם שירות הלקוחות.
על מנת להפוך את הפרופיל שלך ל"מושך" כלפי הצד השני, עליך לייחד אותו. מניסיונינו פרופילים בעלי תמונות עם "עיניים מדברות" ומלל שמדגיש את הדברים הקטנים של החיים מביאות להרבה צפיות ותגובות. באפשרותך להיעזר בכפתור "השראה לשידרוג כרטיס" שנמצא בפרופיל שלי משם תוכל לקחת מספר טיפים או לחילופין לבקש מצוות שירות הלקוחות לעזור לך.
במידה והנך חבר (ללא תשלום) יש להיכנס באופן עצמאי ללשונית 'הפרופיל שלי' תחת הלשונית 'מצב הכרטיס', וללחוץ על 'הקפא כרטיס'. במידה והנך מנוי (בתשלום), עליך להתקשר לשירות הלקוחות על מנת לשמור את יתרת המנוי לזמן בלתי-מוגבל.
על מנת להסיר את הפרופיל יש ליצור קשר עם שירות לקוחות.
בכל תוכנת דואר כמו אאוטלוק או ג'ימייל ניתן להגדיר את החצי השני כשולח בטוח, לצורך זה עליכם להוסיף את service@onlyu.co.il לרשימה הבטוחה בתוכנת הדואר
יש מספר רב של טלפונים סלולארים מסוגים שונים, ותוכנות אנטיוירוס שמותקנות חלקן טובות יותר וחלקן פחות, במידה ומשהו חוסם את הגישה לאפליקציה או שמופיע דף לבן מומלץ לנסות להתקין אותה מחדש, או להסיר תוכנה שמפריעה במיוחד אם הבעיה התחילה לאחר התקנת אפליקציה כזו או אחרת.
אם עדיין לא עובד ניתן לגלוש לאתר באמצעות הדפדפן של הטלפון, להיכנס לגוגל ולחפש את בחצי השני, התצוגה של האתר בגירסת המובייל זהה לאפליקציה.
כיצד נרשמים לאתר
ההרשמה לאתר כרוכה ביצירת פרופיל משלך. עליך ללחוץ בדף הבית על הלינק הכתום "הצטרפו חינם" ולמלא טופס קצר שבו עליך למלא פרטים בסיסיים על עצמך ועל מה שאת/ה מחפש/ת. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי שרות הלקוחות ישמח לענות לך על כל בעיה הערה או הארה. לתשומת לבך: פרטי ההתקשרות שלך (טלפון ודואר אלקטרוני) חסויים במערכת ורק לך ניתנ/ת האפשרות לחשוף אותן ע"י סימון chek box שנמצא בשליחת ההודעה.
סיום ההרשמה – חבר/ה באתר
לאחר מילוי טופס ההרשמה, הנך מוגדר/ת כחבר/ה באתר – ללא תשלום ולזמן בלתי מוגבל. כחבר/ה באתר ניתנת לך אפשרות לשלוח הודעות ומסרונים חופשי וללא הגבלה, חברים אחרים באתר יוכלו לקרוא ולענות על הודעות אלו בשימוש בנקודות קרדיט ומנויים יוכלו לקרוא את ההודעה ולענות ללא מגבלה. מספיק שצד אחד מנוי, אזי, התקשורת בין הגולשים באתר הנה מלאה. מומלץ להשקיע בפרופיל שלך ( טקסטים ותמונה), היות והשקעה זו תביא לך פניות רבות ובנוסף צוות האתר יעניק לך נקודות קרדיט. כך שתוכל/י את/ה תוכל/י להשתמש בשרות של האתר גם ללא תשלום. כחבר/ה באתר רצוי לשלוח כמה שיותר מסרונים בכדי שתוכל/י להשתמש בנקודות הקרדיט, היות ולמסרונים כולם יכולים לענות.
נקודות קרדיט
נקודות אלו ניתנות לחבר חדש באתר בכדי שיוכל להתרשם מהאתר וליהנות מהשרות. הנקודות מאפשרות לך לקרוא הודעות אישיות של חברים באתר (בנוסף להודעות של מנויים אותם את/ה תוכל/י לקרוא חופשי) גם אם אין לך מנוי. ברגע שהשבת להודעה בנקודה אחת התקשורת ביניכם תהיה אין סופית. מספר נקודות בקרדיט שמקבלים תלוי בכתיבת תיאורים מוצלחים ועדכון תמונה מוצלחת.
מנוי באתר
בכדי ליהנות מכל ההטבות שהאתר מציע – יכולת לתקשר עם כל הגולשים הרלוונטים לך. ניתנת לך האפשרות לרכוש מנוי לאתר במחיר סמלי. המנוי יקנה לך אפשרות לשלוח הודעות שאותן כולם יוכלו לקרוא ולהשיב לך (חברים ומנויים) וגם ניתנת לך האפשרות לשוחח עם אותם גולשים און ליין במידה והם נמצאים באותו הזמן באתר.
חידוש אוטומטי (אופציה)
לאחר רכישת המנוי ניתנת לך כברירת מחדל אופציה להמשיך את המנוי לחודש נוסף במחיר מוזל. במידה ואינך רוצה להשתמש באופציה זו, תוכל/י בכל שלב בהיותך מנוי לבטל את האופציה הזו בקישור "רכישת מנוי" שנמצא מצד ימין שעמוד הבית. ניתנת גם האפשרות לרכוש את המנוי ללא חידוש גם דרך שרות הלקוחות שזמינים בכל שעות היממה.
שינוי סיסמה
בסיום מילוי טופס ההרשמה לאתר, הנך מקבל/ת לדואר האלקטרוני שלך סיסמה הראשונית, דרכה תוכל/י להיכנס לאתר. ניתן לשנות את הסיסמה בעמוד הבית מצד ימין בלשונית "פנוי לשיחה כרגע" או "בפרופיל שלי".
עריכה ושינוי פרטים בפרופיל
עדכון פרטים אישיים
אם ברצונך להוסיף ו/ או לעדכן את פרטיך האישיים עליך להיכנס בתפריט מצד ימין באתר לקישור "הפרופיל שלי" ולאחר מכן לעבור ל"פרטים אישיים" המופיע בחלק העליון. בחלק זה תוכל לשנות את ההגדרות האישיות שהזנת בעבר, להוסיף ולשנות את התיאור האישי בטקסטים החופשיים. חשוב לציין שעל מנת לשנות את גילך (שנת לידה), שם פרטי ופרטי התקשרות עליך ליצור קשר טלפוני עם שירות הלקוחות או לחילופין לשלוח להם הודעה בדבר השינוי שיש לבצע.

עדכון פרטי בן/ בת הזוג
אם ברצונך להוסיף ו/ או לעדכן את פרטי בן/ בת הזוג עליך להיכנס בתפריט מצד ימין באתר לקישור "הפרופיל שלי" ולאחר מכן לעבור ל"פרטי בן/ בת הזוג" המופיע בחלק העליון. בחלק זה תוכל לשנות את ההגדרות שהזנת בעבר, להוסיף ולשנות את התיאור של הצד השני בטקסטים החופשיים, טווח גילאים מבוקש, גובה, איזור מגורים וכדומה.

עדכון תמונה
הפנים שלך הם חלק מאישיותך. על מנת להוסיף ו/ או לעדכן תמונה עליך להיכנס בתפריט מצד ימין באתר לקישור "הפרופיל שלי" ולאחר מכן לעבור "לעדכון תמונה" המופיע בחלק העליון. העלאת התמונה: יש לוודא כי התמונה שמורה כקובץ gif או jpg. לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור ה Browse/ עיון ולבחור את התמונה הרצויה. לסיום התהליך יש ללחוץ על העלאת תמונה ולהמתין מספר רגעים. התמונה אמורה להעלות מיידית, במידה ונתקלת בבעיה כלשהי, הנך יכול לשלוח לנו אותה למייל: photos@onlyu.co.il (ניתן להעלות עד 4 תמונות).
דירוג הפרופיל
דירוג הכרטיס נועד לעודד פניות רבות יותר לחברי האתר. הדרוג נקבע משקלול של טקסט ותמונה איכותיים , דרוג איכות הכרטיס משפיע על מיקום הכרטיס בחיפושים ע"פ איכות הכרטיס.

איך ניתן לשפר את איכות הכרטיס ולקבל דרוג גבוה?
להשקיע בתיאורים בכרטיס, הכרטיסים (גם כשהם סגורים) מציגים קודם כל את התיאור העצמי ותאור בן/בת הזוג – לכן חשוב להקדיש מספר דקות לניסוח תיאורים אלו. רצוי שהתיאורים יהיו מפורטים ומוחשיים - שפה תיאורית נותנת לקורא תחושה טובה יותר לגבי הכותב. חשוב שהניסוחים יהיו מקוריים – פחות ציטוטים וקלישאות ויותר משפטים אוטנטיים שלך. כדאי לתאר דברים שאתם אוהבים נהנים או חלק מהחיים שלכם, ולהתמקד בדברים שחשובים לכם בזוגיות. מומלץ לענות גם על השאלות הנוספות שמכילות טקסט חופשי. בנוסף בכדי להופיע בתוך הדרוג שלך במקום גבוה יותר – מומלץ להיכנס לאתר לעיתים קרובות.

סיבות לדירוג הפרופיל
1. על מנת למזער את האי נעימות הנגרמת לעיתים בפגישות וכדי שתוכל לבחון את האדם העומד מצידו השני של הקו לפני הפגישה.
2. ככל שהכרטיס מושקע מבחינת טקסטים ותמונות טובות יהיו לו יותר פניות.

כיצד נקבע דירוג פרופיל
הדרוג נקבע משקלול של טקסט ותמונה איכותיים. הדרוג נע מכוכב אחד עד ל - 3 כוכבים.
3 כוכבים = כרטיס איכותי מאד.
*תמונות באיכות גבוהה,
**ותיאורים אותנטיים ואישיים (נדרש לענות על כל ארבע השאלות הפתוחות בדגש על התיאור האישי ותיאור בן/בת הזוג – על שאלות אלו נדרש למלא לפחות ארבע שורות ענייניות).
2.5 כוכבים = כרטיס איכותי מאוד. תמונות באיכות גבוהה, ותיאורים טובים (נדרש לענות על התיאור האישי ותיאור בן/ בת הזוג לפחות 3 שורות).
2 כוכבים = כרטיס טוב. תמונה טובה ותיאורים טובים, או תמונה טובה ותיאורים סבירים.
כוכב וחצי = כרטיס רגיל. תיאורים סבירים ותמונה סבירה או פרטית, תיאורים טובים אך ללא תמונה.
כוכב אחד = כרטיס ניתן לשיפור. תיאורים סבירים וללא תמונה.
ללא כוכב = כרטיס זה אינו מוצג בתוצאות החיפוש מאחר וחסרים בו תיאורים אישיים.

*תמונה באיכות גבוהה – תמונה ברורה וחדה, תווי פנים ועיניים ברורות ופתוחות ("מדברות") - שניתן לראות את האישונים. ללא כל הסתרות (כגון משקפי שמש). מומלץ להעלות מספר תמונות לאתר שמציגות אותך באור חיובי. **תיאורים אותנטיים ואישיים – תיאורים אישיים, המשקפים את אישיותך. תיאור העונה על ארבע השאלות הפתוחות.
תיאורים טובים – תיאורים אישיים, המשקפים את עצמך. תיאור העונה על התיאור האישי ותיאור בן/ בת הזוג.
תמונה טובה – תמונה ברורה וחדה, שבה רואים את תווי הפנים ללא כל הסתרות (כגון משקפי שמש).
תיאורים סבירים – תיאורים המתארים בכלליות את אישיותך (אפשרות שימוש באשף התאורים), תיאור העונה על התיאור האישי ותיאור בן/ בת הזוג.
תמונה סבירה – תמונה לא ברורה ולא חדה, החבר אינו מוצג באופן בהיר.
***תמונה פרטית – תמונה המאושרת לצפייה על ידי החבר בלבד.
אפשרויות להסתרת הפרופיל
על מנת לשנות את סטטוס תצוגת הפרופיל שלך באתר, עליך להיכנס בתפריט מצד ימין באתר לקישור "הפרופיל שלי" ולאחר מכן לעבור ל "סטטוס תצוגה" המופיע בחלקו העליון של העמוד. בלשונית זו ניתן לקבוע באלו אופציות הנך רוצה לשנות את הגדרות הפרופיל שלך. מסרים מידיים - להציג/ להסתיר את הפרופיל שלי. הציגו את הפרופיל שלי - הפרופיל שלך יופיע כאון ליין באתר ויוכלו ליזום איתך שיחות. "הסתירו את הפרופיל שלי" - לא תהיה אפשרות ליזום איתך שיחות אונליין חיפוש - "הציגו את הפרופיל שלי" - הפרופיל שלך יופיע ברשימת החברים בחיפוש. "הסתירו את הפרופיל שלי" - הפרופיל שלך לא יופיע ברשימת החברים בחיפוש צפייה בפרופיל - "הציגו את הפרופיל שלי" - כאשר תצפה בפרופיל כלשהו הפרופיל שלך יופיע תחת "צפו בפרופיל שלי "הסתירו את הפרופיל שלי" - כאשר תצפה בפרופיל כלשהו הפרופיל שלך לא יופיע בצד השני תחת הלשונית "צפו בפרופיל שלי".
איתור פרופיל
לשונית זו מופיעה בצד ימין של האתר. אם ברצונך לחפש חבר/ה ספציפי באתר עליך ללחוץ על הלשונית ואז יפתחו לך שתי אפשרויות למציאת חבר: 1. איתור פרופיל לפי מספר חבר 2. איתור פרופיל לפי שם משתמש לתשומת לבך: בלשונית זו ניתן לראות ולחפש רק חברים שהתאימו לדרישות שציינת באתר.
הקפאת פרופיל
ביכולתך להקפיא את הפרופיל שלך עד למועד בו תרצה\י לחדש את השימוש בו. בזמן ההקפאה לא תוכל/י לבצע חיפושים ולא תופיע/י בפני הגולשים באתר.
ביטול פרופיל
במידה והנך מעוניינ/ת לבטל לגמרי את רשומך לאתר, הנך יכול לעשות זאת שירות הלקוחות
עדכון והעלאת תמונה
הפנים שלך הם חלק מאישיותך. על מנת להוסיף ו/ או לעדכן תמונה עליך להיכנס בתפריט מצד ימין באתר ללשונית "הפרופיל שלי" ולאחר מכן לעבור לעדכון תמונה המופיע בחלק העליון (ניתן לעדכן עד 4 תמונות).
יש לוודא כי התמונה שמורה כקובץ gif או jpg. לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור ה Browse/ עיון ולבחור את התמונה הרצויה. בסיום התהליך יש ללחוץ על העלאת תמונה ולהמתין מספר רגעים. התמונה אמורה להעלות מיידית, במידה ונתקלת בבעיה כלשהי, הנך יכול לשלוח לנו את תמונתך למייל photos@onlyu.co.il ונעדכן אותה במיידית.
במידה ואין לך תמונה כקובץ באתר, הנך יכול/ ה לשלוח אותה אלינו בצירוף מספר הטלפון שלך מאחורי התמונה, לכתובת: ת.ד. 10450 רמת גן מיקוד 52003 ותוך ימים מספר התמונה תעדכן באתר.
שינוי הרשאה לתמונה
לידיעתך: ישנן שלוש אפשרויות של הצגת תמונות:
• תמונה גלויה – מוצגת לכל החברים ולמבקרים באתר.
• תמונה לחברים בלבד - התמונה תוצג רק לחברים רשומים שאושרו על ידי צוות האתר.
• תמונה פרטית – התמונה מוסתרת ותיחשף רק למי שתבחר/י. בכדי לחשוף את תמונתך עליך לשלוח הודעה ובגוף ההודעה לסמן שהנך רוצה לצרף לגוף ההודעה את תמונתך.
הסתרת תמונה
במידה ואינך מעוניינ/ת לחשוף את תמונתך, אלה רק למי שתבחר/י, קיימת אופציה להסתיר אותה. ראה הסבר על תמונה פרטית בלינק "שינוי הרשאת תמונה"
סוגי חיפוש באתר
חיפוש לפי זמן כניסה
בחיפוש זה מי שנכנס אחרון מופיע ראשון באתר, לפיכך מומלץ להיכנס בתדירות גבוהה לאתר.

חיפוש לפי איכות כרטיס
החיפוש מתבצע ע"פ שיקלול של שני פרמטרים קודם כל לפי איכות כרטיס ולאחר מכן לפי זמן כניסה.

חיפוש ממוקד
ניתן למקד את החיפושים ע"פ גיל וגובה בסרגל החיפוש ולגבי הקריטריונים האחרים כגון מצב משפחתי, אזורי מגורים, השכלה, עישון ודת, ניתן למקד זאת בלחיצה על הלינק שינוי מאפייני חיפוש אחרים אשר מופיע בצד ימין למטה בסרגל החיפוש.
חיפושים ע"פ פילטרים שונים
התאמה רגילה
חיפוש רגיל בו ההתאמה מתבצעת בהתאם לדרישותיך. בפתיחת הפרופיל יופיע דרישות הצד השני ובהתאם לזה תוכל/י להחליט אם ברצונך לשלוח את הודעה.

התאמה דו כיוונית
התאמה דו כיוונית מסומנת באתר בשני חצים ירוקים והיא מתבצעת בהתאם לבקשת שני הצדדים, לפיכך, בפתיחת פרופיל בהתאמה זו, יופיע הכיתוב "הפרופיל מתאים לדרישותייך" ללא פירוט דרישות הצד השני.

התאמה ע"פ פרופילים שלא צפיתי בהם
החיפוש מציג לך את הפרופילים שעדין לא פתחת אותם
שליחת הודעות
כחבר באתר ניתנת לך האפשרות לשלוח הודעות (קישור הנמצא בצידו הימני של כל פרופיל) באופן חופשי, אך בניגוד למיסרון, להודעות אלו יוכלו לקרוא ולהשיב מנויים באתר או לחברים שיש ברשותם נקודות קרדיט.
כמנוי באתר, כולם יוכלו לקרוא ולהשיב להודעות שלך.
ניתן לראות אם קיבלת הודעות בקישור "תיבת ההודעות שלי" בלשונית "דואר נכנס".
ב"תיבת ההודעות שלי" בלשונית "דואר יוצא" ניתן לראות אם ההודעות ששלחת באמת נשלחו ובאיזה מצב נמצאים ההודעות שלך – האם נקראו או לא או שלא שניסו ולא הצליחו "הפרופיל נצפה וההודעה לא נקראה".
הגדרת שליחת מייל על הודעות חדשות
כברירת מחדל המערכת שולחת הודעה לדואר האלקטרוני על כל הודעה חדשה שקיבלת בתיבת ההודעות שלך באתר. במידה ואינך רוצה או רוצה אך באופן חלקי לקבל הודעות לדואר האלקטרוני, הנך יכול/ה לשלוט בזה בלשונית "פנוי לשיחה כרגע (שינוי)" בצד ימין בדף הבית.
מחיקת הודעות
ניתן למחוק הודעות שהם מבחינתך כבר לא רלוונטיות ע"י סימון בצד ימין של ההודעה ולחיצה על הקישור "מחיקת הודעות" שנמצא בתחתית העמוד. הודעות אלו מגובות אצלך במידת הצורך בלשונית "הודעות שנמחקו". 
שליחת מיסרונים
כחבר באתר ניתנת לך האפשרות לשלוח מיסרונים (קישור הנמצא בצידו הימני של כל פרופיל) באופן חופשי. מיסרוים אלו הן תמונות מצוירות המלוות במשפטים קבועים שנועד להעביר מסר כלשהו לצד השני. בניגוד להודעה שרק מי שמנוי או רק למי שיש נקודת קרדיט יכול להשיב להודעה, הרי שלמסרונים כולם יכולים להשיב. לחברים שיש לרשותם נקודות קרדיט מומלץ לשלוח מסרונים היות וכך הם יוכלו לנצלם.
שיחות און ליין
שימוש בפונקציה זו ניתנת למנויים באתר אבל כל החברים יכולים להיענות להזמנה לשיחה כזאת. אם ראית את הסימון "אני באתר" בפרופיל של מישהו, ביכולתך ליזום שיחה מיידית איתו, השיחה בניכם מתנהלת בחלון נפרד, תוך כדי גלישה באתר. לכל פרופיל שנמצא באון ליין ישנו סימון (עיגול ירוק מעל הכרטיס או סימון בתוך הכרטיס) "אני באתר", לחיצה עליו תפתח חלון שיחה (במידה והחלון לא יפתח יש לך חסימה של חלונות קופצים בתוכנת החלונות).
התצוגה של מספרי מנוי בתוך החלון תוצג עד אשר הצד השני יאשר את השיחה (נפתח לו חלון קטן שמיידע אותו על כך).
במידה והחבר אישר את השיחה תופיע המילה ACCEPTED ואז תוכל/י להתחיל להתכתב עימו.
במידה והחבר אינו מעוניין לשוחח, תופיע המילה CANCELLED.
שימו לב: לא ניתן להתחיל לכתוב ולשלוח הודעות כל עוד הצד השני לא אישר את השיחה.
במידה ופספסת שיחת און ליין או ברצונך לראות עם מי יזמת שיחת און ליין בעבר תוכל/י לראות זאת
בקישור: "הרשימות שלי"
ישנם באתר שתי אופציות ליצירת קשר באון ליין:
מי פנוי לשיחה
פונקציה זו מופיעה כלשונית בדף הבית, ובא מופיעים כל הגולשים שכרגע נמצאים באתר על פי פרמטרים של גיל וגובה ומין.
חיפוש לפי זמן כניסה
בפונקציה זו ניתן לראות למקד את הגולשים שכרגע באתר ומתאימים לדרישותיי ע"פ כל הפרמטרים שסימנתי בדרישותיי כלפי הצד השני.
כן/ לא/ אולי
זוהי אופציה נוספת לחיפוש, לשונית זו נמצאת למעלה בדף הבית, באופציה זו ניתן לדפדף בתמונות שהתאימו לקריטריונים שלך לסמן את הגולשים באתר שברצונך לפגוש ( סימון ב "כן" ) או יש סיכוי לפגישה ( סימון ב "אולי" ) או לא מעוניינ/ת להיפגש איתם (סימון ב "לא").
בסימון הבחירה "כן" או "אולי", הפרופיל שלך יופיע בלשונית "מי חיפש אותי" אצל הצד השני. כך שברגע שיראה אותך הוא/היא גם תהיה מעוניינ/ ת להיפגש איתך תישלח לך הודעה על כך.
צפו בי/ צפיתי בהם
בלשונית זו תוכל/י לראות את החברים שצפית בכרטיסם וחברים שצפו בכרטיסך,
הכרטיסים המוצגים הם של 3 החודשים האחרונים.
יזמו איתי שיחה/ יזמתי איתם שיחה
בלשונית זו תוכל/י לראות את החברים שיזמת עימם שיחה און ליין וחברים שיזמו איתך שיחה און ליין
הכרטיסים המוצגים הם של 3 החודשים האחרונים.
מועדפים
בלשונית זו תוכל/י לראות את החברים שהוספת למועדפים. בפתיחת כל פרופיל ישנו בצד ימין אופציה להוספה למועדפים, ניתן גם להוסיף הערה אישית לכל פרופיל שהוספת למועדפים. 
כן/ לא/ אולי
בלשונית זו תוכל/י לצפות בכל החברים שסימנת שהנך מעוניין להיפגש איתם או אולי (בגדר אפשרות) להיפגש איתם. האפשרות לראות ולמיין את אותם החברים שהנך מעוניינ/ת לפגוש ושמתאימים לדרישתך ע"פ תמונות נמצאת בחלקו העליון של האתר בלשונית "כן/ לא/ אולי". בסימון באופציה של כן או אולי, הצד השני יוכול לראות זאת במי חיפש אותי, לשונית זו נמצאת בחלקו העליון של דף הבית.
חסימת חבר באתר
בלשונית זו תוכל/י לראות את החברים שחסמת אותם מהיכולת ליצור עימך קשר כלשהו ובנוסף אותו חבר אינו מופיע לך יותר בחיפושים. אם ברצונך לחסום חבר באתר, תוכל/י לעשות זאת רק דרך ההודעות הנכנסות ( גוף ההודעות עצמן או בפרופיל של שולח ההודעה), להודעה מאותו חבר ושם ללחוץ על חסימת חבר.



0