שרות לקוחות ! 1-700-700-450

כרטיס בולט באתר היכרויות החצי השני

   

לרועי שחף, מדריך ב-loveacademy , בית הספר להצלחה עם המין השני, טיפים מעולים, שיעזרו לכם לשדרג פלאים את הכרטיס באתר היכרויות.
 
הנה עובדה שעליה אין וויכוח: נרשמתם לאתר הכרויות, חשוב שתיצרו כרטיס אטרקטיבי. זיכרו, כרטיס באתר היכרויות זה שיווק. אנשים רבים אומנם לא אוהבים להתייחס לכרטיס כמשהו שמייצג אותם, אבל יש לזכור שכרטיס זה משהו שיוצרים ולא באמת אנחנו. אם ניצור כרטיס טוב באתר היכרויות, הכרטיס יעשה עבורנו שירות נהדר. אם ניצור כרטיס מוצלח, אנשים ירצו להגיע לפגישה אתנו ואז תהיה להם ההזדמנות להכיר את האני האמיתי שלנו.
 
 
ספרו את האמת
 
השפה ביצירת כרטיס באתר היכרויות משחקת תפקיד חשוב. "אסור לשקר בכרטיס, כי מי שמשקר או ממציא פרטים כוזבים דינו להיתפס וליצור אכזבה מוצדקת", אומר שחף ומציע להציג יתרונות ולהדגיש צדדים טובים בכרטיס ולעומת זאת, להחליש את הצדדים שאנחנו מרגישים שעלולים לפגום ברושם הכולל שנוצר עלינו. "הומור עצמי, למשל, נתפש כתכונה סקסית, אז ניתן למשל לספר מצב של פאדיחה, שהצלחתם לצאת ממנו בכבוד. לא לספר באתר היכרויות דברים כמו זרקו אותי, פיטרו אותי, לא הולך לי עם בנות אולי את האחת בשבילי. לנסות להיות משעשעים ולהבליט יתרונות".
 
הכי חשוב : תמונה טובה באתר היכרויות
 
נכון, לא כולנו פוטוגניים או התברכנו בגנים מצויינים, אבל לפי שחף כולנו אנשים ויזואליים המסתכלים על התמונה ולרוב קובעים כמעט אך ורק על סמך התמונה אם יהיה המשך לתקשורת הוירטואלית וממנה הלאה ליציאה לדייט אמיתי. המסקנה היא: ללכת לצלם, להשקיע בתמונה ולא לשלב באתר היכרויות תמונה שסתם מצאתם בשלוף כדי לצאת ידי חובה. זיכרו, הצילום הוא הפתח לגילוי הכרטיס שלכם ויתרום המון לשדרוגו המשמעותי של הכרטיס. 
  
קופי דייט
 
תתפלאו, כדי ליצור כרטיס בולט ומיוחד באתר היכרויות יש להצטייד בכישורי קופירייטינג. יצירתיות היא מאסט, כשמתמודדים מולכם שפע של כרטיסים אחרים. אולם, לא חייבים להתבטא כמו טולסטוי או להצחיק סטייל אדיר מילר. אפשר, לדברי שחף, להעביר את המסר ואת האישיות שלנו בצורה מעניינת ופשוטה לביצוע. שחף: "למשל במקום לכתוב – אני רומנטי, תן דוגמא כמו אני אביא לך תמיד פרחים או במקום לכתוב אני מצחיקה, ניתן לספר באתר היכרויות על סיטואציה משעשעת שאת זוכרת. הרעיון הוא לא להציג את עצמנו בצורה נדושה ומובנת מאליה, אלא שמי שקורא את הכרטיס שלנו באתר היכרויות יבין שהתכונה קיימת בנו מבעד לשורות. צורה זו קוסמת לקוראים ויוצרת עניין".
 
 
תכונות ממגנטות
 
שחף ממליץ לא ליצור באתר היכרויות כרטיס קצר או ארוך מדי. "כרטיס קצר נתפש כלא רציני ואילו כרטיס ארוך מדי עלול להיות מייגע ומשעמם". לפי שחף, חשוב להבליט החוצה בכרטיס תכונות שידועות כמושכות בקרב בני המין השני כמו חוש הומור, פתיחות, יצירתיות, התלהבות והרפתקנות, כל עוד הן כמובן משקפות אתכם באמת ולא מנותקות כליל מהמציאות.
שחף עצמו, שהיה רשום עד לא מזמן באתר הכרויות, עד שהכיר את בת זוגתו הנוכחית, מספר שהכרטיס שלו באתר היכרויות משך תשומת לב רבה, כיוון שהוא למשל הקדיש זמן ומחשבה לעיצובו. כך למשל, הוא כתב: 5 דברים שעושים לי את זה ופירט אותם, מוסיקה טובה, ריח של שדה לאחר הגשם, יין ישן ועוד. "זה לא היה כרטיס שבלוני, אלא עורר עניין וביטא את הצד היצירתי שבי".
 
עזבו אתכם מקלישאות
 
כרטיס באתר היכרויות עלול להפוך מהר מאוד לכרטיס בנאלי או קלישאתי משהו, בייחוד כשמנסים להבליט בכח תכונות חיוביות או לרצות ולספק מידע שכביכול נראה שהאחר רוצה למצוא בכרטיס שלנו. שחף מסביר, שבשלב בו אתם מידעים את הקוראים מה אתם מחפשים בפרטנר אידיאלי אל תיסחפו לרעיונות אוטופיים לגבי בן זוג מושלם, אלא חשבו באמת מה אתם מחפשים בבן זוג ונקבו בתכונות החשובות כמו זורמת, תקשורתי וכולי ואפשר אפילו להיכנס לפרטים ספציפיים כמו שיבוא אלי כשאני חולה וכדומה.
 
עוגני תקשורת
 
חשוב "לזרוע" בכרטיס באתר היכרויות עוגני תקשורת, שהם למעשה פרטים חשובים ורלוונטיים עליכם, פרטים אלו לא רק שיעוררו עניין רב, אלא גם יגררו פניות. שחף אומר, שאם תספרו בכרטיס באתר היכרויות שאתם אוהבים הופעות רוק – יש מצב שמישהי תשלח אליכם מסר ותשאל באילו הופעות רוק הייתם וזה כבר עוגן שמוביל אתכם לשליחת מסר שיוביל משם לשיחה ודייט.
שחף: "העוגנים מייצרים שיחה, אפשר לפרט על תחומי עניין וכך למצוא פניות שמתייחסות לתחומי העניין שלכם ולמצוא תחומי עניין משותפים עם הפונים. אם כתבתם, למשל, שאתם אוהבים מאוד טיולי אקסטרים ופנתה אליכם פרטנרית ששאלה איפה למשל אפשר לטייל ואיזה ציוד צריך זה יוביל לשיחה וכבר יש לכם כיוון משותף להתחיל ממנו ולהתפתח הלאה".
 
סוד הפניות
 
שולחים פניות בלי סוף ולא נענים? לשחף יש פיתרון יצירתי עבורכם, מעבר לשימוש במסרים המדליקים של אתר היכרויות, ניתן לייצר פניות מעניינות. כמו למשל, החליפו את הי מה שלומך? או הי רוצה להכיר אותך בשאלה בכותרת, כשהתשובה לה תהיה רק בגוף הטקסט והיא – זו שמקבלת את הפניה שלכם – תסתקרן לקרוא ותמשיך הלאה.
רוצים דוגמא? "חשבת פעם שאם..." ואז להמשיך את השאלה בגוף הטקסט. זהו טריק שהרבה פעמים עובד ומבליט את פנייתכם מבין שלל הפניות".
בנוסף, מציע שחף, להתייחס בפנייה למשהו שקראתם בכרטיס באתר היכרויות שאליו אתם שולחים פניה כדי להראות יחס אישי ולהביע עניין. לא לשלוח מייל סטנדרטי אותו אתם משגרים לכל הבחורות או הבחורים שנראו לכם באתר היכרויות. זו גם הסיבה שחשוב לשתול מלכתחילה בכרטיס עוגנים, כדי למשוך פניות רלוונטיות ואישיות יותר מלכתחילה.
 
אז קדימה, עברו שוב עם הכרטיס שלכם באתר היכרויות ושדרגו אותו.

0